maandag 26 november 2012

Dat kan ik beter

Als hobbybakkertje probeer ik om mijn taartjes zo mooi en vooral zo lekker mogelijk te maken. Dus probeer ik regelmatig nieuwe receptjes uit totdat ik vind dat het taartje goed smaakt.  Zo heb ik een hele tijd gezocht naar een voor mijn normen perfecte chocolademousse.  Ook hier was het een recept van Jeroen Meus dat mij kon overtuigen.  Waarvoor mijn dank.

Voor de afwerking van mijn taartjes geef ik mijn ogen de kost.  Op het internet wat neuzen, bij de bakker alles goed in de gaten houden.  En dan zelf wat uitproberen.  De ene keer lukt dat al eens wat beter dan de andere keer. Uiteindelijk ben ik maar een doe-het-zelvertje hé.  Maar onlangs at ik vlaai met pudding en chocolademousse van de bakker en dat vond ik eigenlijk niet zo lekker.  Toen dacht ik nog: dat kan ik beter.  Zo zie je maar, soms moet het hobbybakkertje echt niet onderdoen voor de professionele bakker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten