vrijdag 25 januari 2013

Een beetje verdikt

Deze week heb ik niks gebakken.  De feestdagen en verjaardagen zijn intussen achter de rug, en al dat lekkers blijft jammergenoeg toch niet zonder gevolgen.  De weegschaal wees mij op dat niet zo leuke feit.  Ik ben enkele weken geleden terug aan het sporten gegaan, en dus zou ik het op de spierontwikkeling kunnen steken, maar ik denk dat ik eerlijk moet zijn.  En dus heb ik maar besloten om eventjes aan de verleiding van het bakken te weerstaan. En da's niet gemakkelijk. 

Aangezien er voorlopig toch geen speciale gelegenheden zijn, is het eventjes gedaan met taart maken.  Maar niet getreurd, we stoppen er niet helemaal mee hé.  Nu en dan eens een patéke, da mag nog.  En als er van links of rechts een vraag komt om taart te bakken, dan doen we dat nog steeds met veel plezier.

We bijten nog een paar dagen op onze tanden, en dan (is er hopelijk al terug een half taartje af) maken we nog eens iets lekkers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten