woensdag 12 juni 2013

Hoera verjaard !

Juni is de maand van de verjaardagen.  Afgelopen weekend was mijn schoonma jarig en voor haar maakte ik een biscuit met marsepein.  Mijn nieuwe vierkante springvorm van 28 x 28 cm kon dus meteen eens getest worden.  Ik vind het een leuk formaat.  En je kan er al gauw een mondje of 12 blij mee maken.

 
 
 
En enkele dagen later was Inne, de dochter van mijn collega jarig en die (en ook haar mama) had haar zinnen gezet op een soezentaart. En dus ging de bakfee weer aan de slag.
 
 
 
 
 
En over iets meer dan 2 weken is het de beurt aan mijn zoontje.  Die wordt 4 en die wil ik graag verrassen met een superleuke taart.  Wordt vervolgd.


 

1 opmerking:

  1. De soezentaart was o-ver-heer-lijk!!! We hebben ze helemaal lekker opgesmuld:-) Hoera voor de Bakfee!!

    BeantwoordenVerwijderen