dinsdag 15 april 2014

Kasteel

Tijdens de solden tikte ik een boekje op de kop met allemaal voorbeelden van supermooie rolfondanttaarten.  Dat ziet er altijd zo leuk uit, maar die dingen zijn altijd kei moeilijk en er kruipt ongeveer een ton rolfondant in en ontzettend veel werk.

Toch kon ik de verleiding niet weerstaan en begon ik vol goede moed aan het kasteel.  Ik had het werk lichtjes onderschat en was dan ook al gauw 4 uur "zoet" met deze taart.   Dus als je snel een leuk taartje wil, dan stel ik voor dat je gauw iets anders verzint want deze is niet bepaald op 1,2,3 klaar.  Om de torentjes te maken moest ik verschillende cakerolletjes op elkaar stapelen, maar dat ging niet zo goed.  Dus maakte ik maar gewoon 1 grote rol per torentje. Als er ooit een 2de keer komt, dan moet ik hier iets anders op verzinnen, want het is wel de bedoeling dat ze allemaal even groot zijn, wat nu niet helemaal het geval is. Aangezien ik al zoveel uren hiermee bezig was en uiteindelijk toch niet genoeg biscuit had om 4 torentjes te maken, is het maar bij 2 torens gebleven.  Tja het is dan ook maar een testtaart hé.


1 opmerking: